Εμπαθητικός διάλογος με τον πελάτη σε inbound και outbound
Με τη στρατηγική μας για πολλαπλά κανάλια, ικανοποιούμε τις απαιτήσεις των ψηφιοποιημένων αγορών. Οι αιτήσεις πελατών από όλα τα κανάλια συγκεντρώνονται στην πλατφόρμα επικοινωνίας μας, όπου προτεραιοποιούνται και επιλύονται. Όλες οι επόμενες αλληλεπιδράσεις είναι άρρηκτα συνδεδεμένες και επεξεργάζονται αποτελεσματικά και προσωπικά. Οι ειδικά εκπαιδευμένοι, εμπαθητικοί "φροντιστές πελατών" εξασφαλίζουν την επιθυμητή ποιότητα στην επαφή με όλους τους πελάτες. Και αυτό 100% με ολοκλήρωση της υπόθεσης, εγγυημένα!
Απόκτηση πελατών και μακροχρόνια δέσμευση
Οι υπηρεσίες πωλήσεων και μετά τις πωλήσεις μας υποστηρίζουν τις διαδικασίες πωλήσεων – εισερχόμενες και εξερχόμενες – συνολικά από τη συμβουλευτική μέχρι τη δημιουργία προσφορών, την αποστολή και τη διαχείριση ποιότητας. Σε αυτό το πλαίσιο, δεν πρόκειται ποτέ μόνο για την περιγραφή των πλεονεκτημάτων ενός προϊόντος, αλλά για την ανάδειξη ενός προσωπικού οφέλους για τον πιθανό νέο πελάτη και την επιβεβαίωση της απόφασής του για αγορά. Οι ανάγκες των πελατών μας βρίσκονται στο επίκεντρο, χωρίς να χάνουμε από την προσοχή μας το κόστος.